top of page

Projektadminisztrációs koordinátort
keresünk az SF | Ingatlan csapatába Székesfehérváron!


Úgy érzed, hogy többre vagy képes, mint amennyit a jelenlegi munkahelyeden van lehetőséged kihozni magadból?
 

Mi nem “akárkit” keresünk…

... hanem Olyan embert, aki megoldja, nem pedig várja a megoldást! 

Egy talpraesett, döntésképes és felelősségteljes munkatársat, aki képes átlátni a folyamatokat és gyorsan reagálni a változó helyzetekre.

Olyan józan gondolkodású, döntésképes embert, aki:
 
✅  Rendelkezik a hétköznapi logikával és gyakorlati problémamegoldó készséggel
 
Magabiztosan használja a számítógépet (email, Excel, internetes keresés)
 
Gyorsan átlátja a feladatokat, és nem várja, hogy mindig megmondják neki, mit kell csinálni
 
Képes és hajlandó utánanézni dolgoknak, ha valamit nem tud
 
El tud végezni egy egyszerű területszámítási feladatot
 
Mer döntéseket hozni, ha kap hozzá kereteket
 
Ha a munkájához szükséges, tudja hatékonyan használni az AI-t, például egy hivatalos szöveg gyorsabb megfogalmazásához

Ez nem egy monoton, adminisztratív munka – itt tényleg számít a gondolkodásod, a döntéseid és a hozzáállásod. Ha szereted a kihívásokat és fontos számodra a felelősségteljes munka, akkor itt a helyed! 🚀

 

Itt az idő, hogy a karriered új szintre lépjen! Csatlakozz hozzánk, ahol nap mint nap fejlődhetsz, és ahol értékeljük a precizitásodat, szervezőkészségedet, és az elkötelezettségedet. Nálunk nemcsak egy feladatot kapsz, hanem lehetőséget a szakmai és személyes fejlődésre is! 

Kérlek görgess lejjebb a részletesebb feladatok leírásához. 

Kik vagyunk?

A cégről röviden. Kik vagyunk?

Az SF Generál Építő kft. tulajdonosa vagyok és munkatársaimmal több mint 15 éve foglalkozunk ingatlanfejlesztéssel Székesfehérváron. Mostanra már sok családi házat, lakóparkot és kisebb társasházat építettünk. A célunk, hogy a jövőben ezt tovább bővítsük, így hosszútávú együttműködésre számíthatsz.

Vízióm

 

Miért tesszük?

Fontos nekem, mint tulajdonosnak, hogy egy szeretettel teli, boldog életet éljek. Ezt az életformát építem Székesfehérváron magamnak, családomnak és az itt elő embereknek. Szeretnék egy olyan helyet, ahol lehet és tudnak is boldogan élni az emberek. Ezt az életminőséget szeretném elősegíteni minden körülöttem lévő személynek, az én világomnak.

 

Hogyan tesszük?

Úgy tudunk hatni a világra, hogy az embereknek egy magas színvonalú szolgáltatáson keresztül, jó minőségű, igényes otthont teremtünk. Ehhez a munkatársaimnak építek egy jobb munkahelyet, hogy velük együtt magas szintű szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleink részére.

 

Mit teszünk?

Lakásokat, házakat, otthonokat építünk családok számára.

 

Küldetésünk

 

Tudatos, emberileg kiváló és szakmailag profi munkatársak segítségével, magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk az otthonaikat megvásárló családoknak.

Az SF | Ingatlan csapata

Fontosnak tartom, hogy kollégáim mindegyike elhivatott szakember a maga területén. Szereti a munkáját, ért is hozzá és jól be is illeszkedik a csapatba. Minden kollégámtól el is várom ezt, mert ez az egyetlen módja, hogy igazán jó egységet alkossunk és képesek legyünk véghezvinni a küldetésünket!
 
Minden ügyfelünk számára elérhetővé szeretnénk tenni a szakértelemmel épített, egyéni igényekre választ adó örömteli és nyugodt OTTHONT!

Kiemelten fontosak számunkra az alapértékeink:

 

  1. Őszinteség - Számunkra azt jelenti, hogy bátran szembenézünk a valósággal és saját magunkkal. Egyenes, játszmák nélküli kommunikációval építjük a bizalmat és a kapcsolatainkat.
     

  2. Korrektség - Tisztességes döntések és cselekedetek mentén törekszünk arra, hogy mindig hűek maradjunk alapértékeinkhez és elveinkhez.
     

  3. Lényeglátás - Képesek vagyunk a fontos részletekre koncentrálni, miközben átlátjuk a nagyobb összefüggéseket, így hatékonyan tudunk döntéseket hozni.
     

  4. Alázatosság- Elismerjük és tiszteletben tartjuk mások tudását és tapasztalatait. Folyamatosan tanulunk, hogy fejlődhessünk és jobban szolgálhassuk magunkat, csapatunkat, szakmánkat, ügyfeleinket.
     

  5. Fejlődni akarás - Létünk alapja és lényege a folyamatos fejlődés, amely lehetővé teszi számunkra, hogy alkalmazkodjunk a változó körülményekhez és mindig a legjobb teljesítményt nyújtsuk.
     

  6.  ProaktivitásElőre gondolkodunk, kezdeményezünk és időben reagálunk a felmerülő kihívásokra, így biztosítva a folyamatok zökkenőmentességét és a céljaink elérését. Mert ésszel könnyebb és eredményesebb.
     

Ügyfeleinknek a legteljesebb szolgáltatást kínáljuk. Munkatársaink szakértelmére támaszkodva biztosítjuk a minőségi és hatékony megoldásokat.  

Mi ez a pozíció?

 Ezt a munkát neked találták ki, ha szeretsz rendszerben dolgozni, ugyanakkor szereted a változatosságot is. Kidolgozott feladat köröd van, és vállalni tudod, hogy neked kell hatáskörödön belül döntéseket hozni.

Örömmel dolgozol egy összetartó csapat részeként, mert számunka a csapat nagyon fontos. Te leszel az iroda motorja: segíted a csapatot az adminisztrációs feladatok gördülékeny ellátásában, a dokumentumok kezelésétől a pénzügyi adminisztrációig. és képes vagy hatékonyan, ügyfélorientáltan szervezni és végezni a rád bízott munkát.

Mi nem ez a pozíció?

 Ez nem egy monoton, egyetlen típusú feladatkört jelentő állás, ahol nem kell gondolkodnod és döntéseket hoznod. Nem kávét kell főznöd és másolatokat készítened. Itt a precizitás, az önállóság és a proaktív hozzáállás elengedhetetlen – a csapat sikereinek szerves része leszel egy felelősségteljes és változatos munkakörben.

Milyen embert keresünk?

  • Fontosnak tartod a megrendelő elégedettségét, és képes vagy hatékonyan, ügyfélorientáltan szervezni és végezni a rád bízott munkát.

  • Problémamegoldó gondolkodásod van, fontos, hogy a felmerülő nehézségeket is hatékonyan kezeld.

  • Legyél precíz és igényes a munkádra, törekedj arra, hogy az adott feladatot a lehető legjobb minőségben végezd el.

  • Megbízható vagy, betartod a határidőket és rendelkezel a szükséges elkötelezettséggel a munka iránt. 

  • Önálló vagy, vagyis önállóan képesnek kell lenned döntéseket hozni a munkád elvégzése során

  • Jól használd a számítógépet. Mi betanítjuk a saját rendszerünk használatát neked és folyamatleírásokat is biztosítunk.

  • A jelentkezésedkor küld el nekünk a  ✈ " Torony " titkos jelszót, hogy tudjuk szántál időt ennek az elolvasására.

  • Rendelkezz B kategóriás jogosítvánnyal.

  • Bírd a változást. Folyamatos fejlődésben vagyunk. Keressük és kutatjuk, hogyan tudunk még jobbak és hatékonyabbak lenni. Tőled is elvárjuk, hogy ha úgy érzed valamivel jobbá lehetne tenni valamilyen területet akkor szólj és dolgozzunk rajta.

Milyen embert NEM keresünk?

  • Nem szeretjük, ha az ígéreteket nem tartod be vagy, figyelmen kívül hagyod a határidőket. Ez hátráltatja a közöttünk lévő hatékony működést

  • Ha nem vagy, tiszteletteljes és etikus, ez számunkra elengedhetetlen viselkedés

  • Ha az egyértelműen kommunikált elvárásokhoz képest nem megfelelő munkát adsz ki a kezed közül

  • Ha szeretsz pletykálni, esetleg furkálni a munkatársad,  

  • Ha nem vagy figyelmes a munkádra - Ha szétszórt ember vagy az hamar meg fog látszódni a munkád minőségén is, így nem leszel alkalmas a munkára.

  • ​Negatív, pesszimista munkatársra nincs szükségünk

  • Ha nem hosszútávra tervezel, csak ideiglenes lehetőséget keresel, akkor szintén nem itt van a helyed.

  • Ha nem akarod vagy tudod aktívan, munkával eltölteni a munkaidőd, akkor nem fogunk tudni együtt dolgozni.

  • Homeoffice-ban szeretnél dolgozni - olyan munkát végzünk ahol nem valósítható meg jelenleg.

Mik lesznek a feladataid?

01

Pénzügyi adminisztráció: Feltöltöd a számlákat a rendszerbe, előkészíted az utalásokat, időszakos riportok készítése

02

Közmű ügyintézés: Alkamankanként ügyintézés közműszolgáltatóknál

03

Irodavezetés: Te gondoskodsz arról, hogy az irodai infrastruktúra folyamatosan és zökkenőmentesen működjön. 

04

Építési napló adminisztráció: Alkalmanként intézed az építési naplók megnyitását és lezárását. Emellett kezeled az alvállalkozói szerződéseket és számlákat.

+1

Fejlődési lehetőség későbbiekben ha már kellő tapasztalatot szereztél:

Ügyfélszolgálati támogatás - aktív szerepet vállalhatsz az ügyfélkapcsolatok kezelésében
vagy akár

Műszaki előkészítési folyamatokban és segítheted a projektek hatékony előkészítését.

Miért érdemes velünk dolgozni?

Azáltal, hogy velünk dolgozol, nem egy átlagos vállalkozásnál találod magad.

Nem csak egy új munkahelyet találsz, hanem egy olyan környezetet, ahol valódi értéket és támogatást kapsz minden nap. Nézd meg, mit kínálunk neked, ha velünk tartasz:

Mire számíthatsz, ha csatlakozol hozzánk?
 

  • Állandó támogatás és fejlődési lehetőség: Mindig van lehetőség a tanulásra és a fejlődésre. Támogatjuk egymást, legyen szó szakmai kérdésekről vagy akár személyesebb témákról. Nem vagy egyedül, vezetőidre mindig számíthatsz.

 

  • Egyensúly a munka és magánélet között: Nálunk tiszteletben tartjuk a személyes idődet. Bár néha előfordulhat kisebb túlóra, a munka-magánélet egyensúlya kulcsfontosságú számunkra. Nem várjuk el, hogy túlhajtsd magad – hiszünk abban, hogy a kiegyensúlyozott élet a legjobb teljesítményhez vezet.
    A munkaidő 7:00-tól 16:00-ig tart az ebédszünettel együtt. Túlórázni csak önkéntesen lehet, ha szeretnél.
     

  • Pozitív és támogató csapatszellem: Egy összetartó és dinamikus csapat vár, ahol nincsenek játszmák vagy negatív környezet. Őszinteség és közvetlen kommunikáció jellemez minket. Emellett egy olyan csapat része lehetsz, ahol tapasztalt szakmai mentor támogat és fejleszt téged nap mint nap. A közös siker érdekében dolgozunk, és hiszünk a jó csapat erejében.
     

  • Minden visszatérő munkafolyamathoz leírást készítünk, amit bármikor elővehetünk, ha elakadtunk.
     

  • Ha egy folyamat nem elég jó, akkor megpróbáljuk kijavítani.
     

  • Nem fogunk megdorgálni, ha hibázol. Megbeszéljük, hogyan lehet elkerülni és ha úgy látjuk ezt máskor is és más is elszúrhatja, akkor kijavítjuk a folyamatot.
     

  • Csapattársként tekintünk egymásra.
     

  • Minden héten leülünk közösen és megbeszéljük a hét történéseit, terveit, felvetjük az ötleteinket.
     

  • Megbízható és versenyképes juttatások: A fizetésed mindig időben érkezik. A béredet minden hónap elején, legkésőbb a 10-éig megkapod, így nem kell aggódnod a pénzügyeid miatt. A lezárt sikeres projekteket megünnepeljük amely számodra is eredményt jelent.

Jelentkezz az állásra!

Nagyon örülök, hogy érdeklődést mutatsz az álláshirdetésünk iránt! Ha úgy érzed, hogy az állás megfelel a tapasztalataidnak és készségeidnek, kérlek, küld el a fényképes bemutatkozó leveled a karrier@sfepito.hu email címre.

 

#1 Küldd el a jelentkezésed!

Az első lépés, hogy add le a jelentkezésed! Küld el a fényképes önéletrajzodat / bemutatkozó leveled a karrier@sfepito.hu email címre. Ezután egyszerűen kövesd a kéréseinket!

#2 Kérdőív

A jelentkezésed után kapni fogsz egy kérdőívet, amit ki kell töltened. A kérdőív kitöltése nélkül nem tudjuk folytatni a kiválasztási folyamatot.

#3 Videós interjú

Minden komoly jelöltet felhívunk (5 perces hívás az egész). Ennek az az értelme, hogy ne húzzuk az idődet feleslegesen, ha valami nem stimmel. A videós interjú eredményétől függően fogunk személyesen is találkozni.

#4 Személyes interjú és próbafeladat

Abban az esetben ha az előző körök alapján megfelelő munkatárs lehetsz, várunk egy személyes találkozásra irodánkba. Itt átbeszéljük a pozíció részleteit, igyekszünk még jobban megismerni és a tudás szinted is felmérni, egy rövid de átfogóbb szakmai próbafeladat segítségével.

#5 Csatlakozz a csapathoz

Ezek a lépések lehetőséget adnak számunkra, hogy jobban megismerjünk, és lássuk, hogyan illeszkedsz csapatunkba. Várom a jelentkezésedet!

Mi lesz az adataimmal?

Természetesen szigorúan vesszük a GDPR előírásait, így annak megfelelően kezeljük az adataidat, és azok nem kerülnek illetéktelen kezekbe. Minden beküldött információdat az SF Ingatlan személyzetis munkatársa fogja látni, a többi munkatárs ezekhez az adatokhoz nem is fér hozzá. A tudtod nélkül természetesen nem fogjuk felkeresni az esetleges jelenlegi munkahelyedet referencia ügyében.

Köszönettel:

 

Schweighardt Ferenc

ügyvezető

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page